Nem tudom, ki hogy van vele, de én képes lennék darabokra szaggatni azokat, akik otthagyják a utakban a már tizenvalahányéve nem használt síneket.Nagyon meg tudják keseríteni a bicajosok életét....Így jártam én is...
Tegnap este olyan 9 körül, vagyis akkor amikor már enyhén sötétedett jöttem hazafelé egy délutáni biciklitúráról.És nem vettem észre azt a vasúti sínt amit már legalább 10 éve nem használ az a gyár, akihez tartozik...Jó mondjuk ehhez hozzákárult az  én figyelmetlenségem is..Beragadt az első kerekem a sínbe én pedig elég nagy sebességnél elvágódtam.De úgy hogy egy métert csúsztam a jobb oldalamon úgy hogy a biciklit is húztam magammal.Betonon.
A jobb térdem alatt egy 20 cm-s seb, a jobb karomon, amivel az arcomat védtem egy 10 cm-s seb és egy 6 cm-s mélyebb vágás.
Ráadásul olyan szerencsétlenül esett rám a bicikli hogy bal csuklómrál leszakította fémszíjjas órámat, ami szintén összehorzsolta a kezemet.
Lerokkantam teljesen.Aludni nem tudtam a fájdalmotól,és a jobb karomat alig tudom használni....Szörnyű.
De ilyen szerencsétlen is csak én lehetek.Az én bénaságom hogy nem vettem észre a síneket.Ha elbénáztam tűrjem a fájdalmat...Bírom is.

Na de akkor is...úúúgy fáj... :(:(:(:(
                                                                                    Rains


 


 

Szerző: Rains  2009.07.02. 20:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelem-ertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr31222902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása