Nos,helló mindenkinek itt a Blogomban! :)

   Nem vagyok profi blogger,nem számítok öreg rókának ezen a téren,de írni imádok, gondolataim is vannak.Mint azt már leírtam a rövid leírásomban is,mindenkinek vannak érzelmei, gondolatai.Vannak akik mernek ezeknek hangot adni, és vannak akik csendesen magukban filozofálnak.Azt hiszem mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy véleménye szerint melyik típus a jobb.Én azt hiszem, az előzőbe tartozom.
 Ahhoz, hogy érthetőek legyenek az írások amik a közeljövőben ide fognak kerülni, talán az a legjobb, ha egy kicsit írok magamról, a személyiségemről.
Erről sokat elárul a nevem is.Rains.Jelentése esős időszak.Az eső szeszélyes természeti jelenség.Néha hatalmas vihar dúl, máskor épp csak szemerkél az eső.Néha teljesen elrontja az ember kedvét, máskor egy nyári zápor a legkellemesebb élmény.Néha mikor esik sötét felhő borítja az eget,máskor szivárvány ível át rajta, és kedvesen csillognak az esőcseppek ahogy táncolnak a levegőben.Néha hosszú órákon, akár napokon át esik, lomha,lassú tempóban, máskor dinamikusan frissíti fel a természetet.
Talán már rájöttetek ebből a kis eszmefuttatásból, hogy igazi hangulatember vagyok.Néha túlcsordulnak az érzelmeim máskor meg üres tekintettel bámulok magam elé.Tudom, nehéz természet.De igyekszem kontrollálni magam, kisebb nagyobb sikerekkel :):):)

Hát ez lennék én.A továbbiakban életem történéseit kisérhetitek figyelemmel....Hááát... jó szórakozást! :)

                                                                                              Üdv: Rainy

Szerző: Rains  2009.04.19. 11:53 1 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelem-ertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr631074011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aNGee 2009.04.20. 19:58:54

visszatérő olvasó leszek..
NG
süti beállítások módosítása