Nos,kaptam egy pár kritikát szóban is és kommentben is. :)Egyesek panaszkodtak,hogy túl komolyra sikeredtek az eddigi posztjaim.Visszaolvasgattam...Hát be kell valljam jogos... De én ilyen vagyok ha komoly témám van akkor komolyan állok hozzá,de ha pihent vagyok,nyugodt és éppen nincs semmi komoly amin agyalhatnék,akkor én is laza vagyok ám!!! :D:D:D:D

Ez a mai is ilyen nap...Szóval ennek, és a panaszkodásnak köszönhetően úgy döntöttem összegyűjtöm a mai posztomba a kedvenc humoros idézeteimet,egy két viccet. Csak hogy lássátok,tudok én vicces is lenni ! :P

 

Minden, ami történik, eleve meg van írva. Nem tudunk változtatni rajta. Úgyhogy ha valami rosszat csinálok, az nem az én hibám, hanem a sors keze.

 

 

Ha már úgyis a pokolba kell mennem, akkor legalább csináljam rendesen.

 

Az utóbbi idézet számomra különleges tartalommal bír...aki tudja,tudja...aki nem,azt meg nem akarom ijesztgetni... :P

Nagyot változott a világ: régen a lányok úgy főztek, mint az anyjuk, ma meg úgy isznak, mint az apjuk.

 

 

Jövőd álmaidtól függ. Ne vesztegesd hát az időt, menj aludni!

 

Mentsd meg a Földet! Ez az egyetlen hely ahol csokit lehet kapni!

 

 

Földön kívüli intelligencia? Először a Földön találjunk valamit...

 

Utálom a konkurenciát! - mondta Drakula, majd lecsapta a szúnyogot..

 

Egyesek füveznek, mások fáznak...

 

 

A férfi olyan, mint a hűtőtáska. Töltsd meg sörrel, és bárhová magaddal viheted...

 

Plátói szerelem: kívülről nyalogatni a lekváros üveget

 

 

Ne lopj, ne csalj, ne hazudj! A kormány nem szereti a konkurenciát...

 

 

Ezer bocs mindenkitől,aki nem bírja a humoromat... Nekem ezek tetszenek....Na jó nem feltétlenül azért,mert olyan hű de viccesek első ránézésre,hanem a mögöttes mondanivaló illetve néhány személyes történet miatt...

A viccekhez már nem volt energiám.   
                                                                        Rain

 

U.I.: Na látjátok miért nem voltak eddig vicces posztjaim,nekem ez élőszabban jobban megy.Írásban inkább komolyabban fejtegtem a dolgokat. :)

Szerző: Rains  2009.05.06. 21:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelem-ertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr101107065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása