Hát elég régen nem írtam ide...Nem nagyon volt időm,pedig gondolatok tucatja üttötte föl fejét elmém szövevényes hálójában. Tényleg nagyon sok érdekes felismerésem,ötletem és hasonlók voltak.Nos,most ismét van időm,igyekszem bepótolni az elmaradásomat.

 

  A félelem szerintem a legeslegkegyetlenebb érzelem az összes közül.Alattomosan,lesből támad.Először csak gyenge,olyannyira hogy szinte el is tudsz siklani felette aztán egyre erősödik,mignem olyan erővel zsong a fejedben,hogy mindent elfelejtesz.Csak a félelemre a rettegésre tudsz gondolni.
Hihetetlen,hogy mit tud tenni a félelem az emberekkel. Egy pánikrohamhoz hasonló dolgot is akár...remegés...légszomj...zokogás...és a megmagyarázhatatlan félelemérzet.
Egy nagyon közeli kedves ismerősömmel is ez történt.Borzalmas volt látni...És nem tudtam segíteni neki...Illetve alig...De ilyenkor a legtöbb amit az ember tenni tud,az hogy végig mellette marad,igyekszik nyugtatni és meghallgatni az okokat.Márha a szendvedő alany tudja félelmeinek okát...Ha nem,nem tudunk mást tenni, mint várni és ha komolyabbra fordulna a helyzet (mert sajnos bármikor komolyabbá válhat) akkor segítséget hívni...
   Szörnyű dolog a félelem.Ilyenkor hálát adok az égnek,hogy nem vagyok egy rettegős tipus.Bár ahogy láttam az ismerősömet szenvedni engem is elfogott a rémület..Féltettem őt.De aztán szerencsésen véget ért a helyzet.
Soha,de soha nem szabad hagyni,hogy a félelemérzet erőtvegyen rajtunk.Ha igazán erős a lelkünk/a szellemünk,akkor helyt tudunk állni,mert helyt kell állnunk.

És az erősebbeknek segíteni kell a gyengébbeknek, a kevésbé erőseknek.De ez csak akkor megy,ha mindent tisztázunk önmagunkban és átlátjuk a dologkat.Bíznunk kell önmagunkban,a saját erőnkben és elhinni,hogy igen is képesek vagyunk megállni a legerősebb szélviharban is.

 

A szenvedéstől való félelem rosszabb, mint a szenvedés maga. Egyetlen szív sem szenvedett, ha álmait kereste.
 Paulo Coelho

 

Hős az, aki a félelmét pozitív energiává tudja változtatni. A hős meglovagolja a félelmét. Egy katonának a legkínzóbb félelme, hogy félni fog.
 Alexander Sutherland Neill

 

Hát gondolja át mindenki: Ti hogy álltok a félelemmel?

                                   Én nem félek a rettegéstől!
                                                                               Üdv: Rain
                                  

Szerző: Rains  2009.05.24. 22:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelem-ertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr301141509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása